Onbekende Waters Online Trading Guide
Guide to vermy PVP en seerower ontmoetings Pirates is 'n probleem vir baie spelers, en 'n paar het hulle net plat ondergang die spel. Vir diegene wat wil oor die spel om te gaan sonder PVP-georiënteerde bestry, is hierdie gids vir jou. Inhoud Wat is 'n seerower 'n seerower word gedefinieer as 'n speler wat val ander spelers. 'N seerower winste roem, geld, items en spel omwille van om dit te doen op jou koste. Soms, kan spelers wat dit doen private (oranje naam) wat nie mense van hul eie land sal val nie. Ander spelers kan Pirates (rooi naam) wat enigiemand, selfs hul eie nasie sal aanval nie. Maar, vir doeleindes van hierdie gids om die voorkoms van PvP en / of Pirates, ons sal eenvoudig almal wat val 'n speler 'n seerower as seerower is ook 'n term wat gebruik word as 'n algemene kombers termyn van al die spelers wat jag maak op ander noem. Hoe kan ek vertel wat is 'n seerower Fig 1 Voorbeeld van 'n soektog Eenvoudig gestel, is Pirates onderskei deur die kleur van hul name. 'N seerower sal 'n oranje of rooi naam waar jy dit sien het. Jy kan hierdie mense op see (nie 'n goeie idee) of in 'n dorp te sien. Die veiligste manier om 'n seerower te vind, is egter om te gaan na Z druk (of gaan na Gemeenskaps - Soek), en aan die linkerkant onder Voeg soek kriteria kies die boks vir Stel status. Aan die onderkant van die lys onder daar kies Bounty. Dit sal slegs Pirates vir enige gebied soek jy doen wys. Om gereelde spelers vind weer, moet jy skakel die Stel status boks. Wanneer ek nie in gevaar om roof Daar is baie gevalle waar 'n seerower jy nie kan val, soos: As jy hieronder vlak 30 in een klas, en nie 'n totale gekombineerde vlak van 50. As jy in veilige waters (doen nie van toepassing nie vir NPC Pirates). Wanneer storm / Blizzard verskyn, wat onderbreek ook see gevegte. Dit kry beskerming teen alle aanvalle in die huidige see area en nadat dit eindig jy weer nog 1 minuut beskerm. Let wel: wanneer jy die see area waar die storm / Blizzard plaasgevind het, dan het u beskerming sal weg wees. As die seerower geag verslaan (te kenne gegee deur 'n skedel met 'n rooi streep deur dit) As die seerower sy maksimum-at-a-time totaal van slagoffers vermoor het. (Kenne gegee deur 'n skedel met twee purpleish vlae gekruis daaragter) Die seerower kan net doodmaak 5 spelers op 'n tyd voordat hy moet óf wag totdat die bediener Resets, of hy bring jy 'n seerower hawe. 'N seerower doodmaak ander Pirates nie tel vir hierdie totaal. As jy deur daardie spesifieke seerower binne die laaste 24 uur is aangeval en jy het ook nie in geteken vir 30 minute. Jy kan nog steeds aangeval word deur ander Pirates egter net nie daardie spesifieke een wat jy voorheen aangeval. Na die uitreiking van 'n boete huldeblyk goedere na 'n seerower (insluitend die helfte van jou ducats u gebring saam met jou vloot). Dit sal jou beskerm vir 5 minute teen enige PVP vyandigheid. As jy 'n blou vlag (met behulp van geheime no-oorlog pact brief). Hoewel dit nie volledig bewys - as daar geen lemoene of rooi in die venster Soek, jou kans veiligheid is groter as seerowers nie kan wegsteek op die radar deur gaan in privaatregtelike status soos 'n wit-as speler kon. As jy nie t val in enige van hierdie veilige kategorieë, is dit die beste wat jy hieronder lees voordat jy voortgaan op jou lang reis. Hoekom val my waarom nie aan te val 'n ander speler Die feit dat jy die eienaar van 'n skip te kenne dat enige seerower dat jy vol geld en goedere te plunder kan wees. Dit is bloot 'n manier onder baie van hoe Pirates hul geld. Net die feit dat een van honderde mense in die spel nie jou veilig te maak, want Pirates sleutel op spesifieke foute wat nuwe en ou spelers, wat nie sluit om te weet waar jy is in die meeste gevaar. Die volgende stede, in my persoonlike ervaring (wat nie gebaseer is op ingesamelde data van ander spelers, ens). is die gevaarlikste van die meeste tot minste gevaarlik: Kaapstad, (Suider-Afrika Las Palmas / Cabo Verde, (Wes-Afrika) Tussen Calicut en Jakarta (SE Asië) Naby Nassau (Caribbean) Suid van Taiwan (Oos-Asië) Swart See enterance Die klein gedeelte van die see tussen die eiland Newfoundland en Noord-Amerika die Azoren (Mid-Atlantiese) die Enterance om die Persiese Golf (Indië) die Geel Rivier / Amazon River PIRATE tegnieke om spelers te jag die doel van hierdie volgende afdeling is om 'n paar seerower noem . taktiek Ander handelaars / avonturiers / Pirates / maritimers, voel vry om dit te wysig. Campings 'n spesifieke plek en wag vir 'n skip om te slaag deur jou visie dit word gewoonlik gedoen om 'n Kaapse, draai, of wanneer eilande kan gebruik word om abscure visie. Alternatiewelik by 'n hawe asook, 'n seerower seile net uit sig wissel van julle sit by die hawe, wag totdat jy dink hy ingegaan, sodat jy onwetend vaar uit. as jy verlaat die seerower sal streef as jy te ver is genoeg weg te vaar na veiligheid. Chat monitering beteken kyk na die wêreld chat en probeer om jou plek en wat goedere wat jy het bepaal ten einde jou te vind. Dit kan saam gebruik word as 'n bedrogspul waar die seerower beweer dat hy wil hê jy moet net help om jou te neem vir wat jy werd is weer. Dit isnt dikwels gesien, maar dit gebeur en daarom spelers sterk ontmoedig om hul plekke of plekke van ander spelers in 'n hawe oor chat as dit oneties beskou. Dit is die beste om eers leer wat die seerowers is in die spel as wat hulle dikwels nie t gedagte hulself openbaar in die chat, en ander sal jou vertel wie die meeste bekende seerowers is. Op dié manier kan jy kyk of die seerower is tans aanlyn of AFK of kyk na die chat stil. Gebiede waar 'n see streek tree in beperkte ruimtes met 'n landmassa óf aan die een kant, of aan beide kante, ens is waar 'n seerower kan kampeer wag vir handelaars om die gaping te glip. Daar is 'n paar belangrike verstik punte in die wêreld. Die Kaap die Goeie Hoop Oop See verstik punt van Kaapstad onder leiding oos-suidoos. Die see streek vernou hier. Die Jakarta Choke punt in die Java See. Die eiland wes van Jakarta en Jakarta se landmassa self is 'n baie baie smal chokepoint dat handelaars deurglip om in en uit Oos-Asiatiese en die see waters kop. Die smal pad Noordwes van Jakarta sowel die rigting van Banda Aceh is nog 'n gevaarlike plek. Die Rooi See verstik punt. Die hele see is 'n verstik punt. 'N baie smal see dat Pirates af kan vaar die middel en sien beide kante van maklik. Ook die gebied naby Aden Port is 'n ander plek. Die Ceylon verstik punt. Weereens, noord van Ceylon in Indië Suidkus is 'n ander plek wat af vernou. Die Ambon-Ternate verstik punt. Die pad van Ambon om Ternate is 'n baie smal een, en baie naby aan 'n seerower poort van die oproep: Jolo. As 'n seerower wil 'n ontbyt snack al wat hulle hoef te doen, is seil suidoos na hierdie lopie te bereik. Die Santo Domingo-San Juan verstik punt. Weereens 'n baie smal en baie besig verstik punt in die Karibiese warm vir Pirates. Nassau is die seerower poort van die oproep hier so weer, wees versigtig. Die Ushuaia verstik punt. Handelaars wat uit EA of die see soms vaar die Stille Oseaan Route huis. So slaag hulle onder Suid-Amerika. Dit is aanloklik om daardie gaping naby Ushuaia, en die klein twee eilande oos van daar te sny, maar dit is weer 'n groot verstik punt as gevolg van die geografie en die engheid van die see streek met die suidelike grens van die wêreld. Die Swart See ingang is nog 'n groot verstik punt as dit is klein en smal Pirates kan dikwels gevind kamp hier as die enigste ontsnapping is uit 'n geveg met hulle en kop te kry om so gou as moontlik Istanbul. Riviere. Daar is drie riviere in hierdie wedstryd 1 veilig (Nyl) 2 vyandig (Amazon River, Yellow River). Riviere veilig is vir die grootste deel as Pirates hoef algemeen lê kamp rivier enterances. Maar die fout wat die meeste mense maak is die aftog blaas 'n rivier toe 'n seerower hulle jaag. Riviere is slegte nuus as die uitgange / enterances is baie smal maak dit maklik vir Pirates om jou kamp. Hoe kan ek voorkom word aangeval deur seerowers Dit is natuurlik waarom jy hier is, maar dit is belangrik om te weet wat jy eerste te doen. Natuurlik, die maklikste ding om te sê, is om jouself in die seerower se skoene te sit en te vra Wat moet ek dat die seerower wil Dit sal jou help om die maatreëls wat jy nodig het om te gaan om te bepaal. Selfs al UWO swaar het 'n beperkte seerowery in die verlede jaar, is daar altyd 'n berekende risiko as jy ver is gewaag buite Europa om 'n hoër vlak take uit te voer. Ook 'n seerower kan 'n slagoffer nie meer boer daarop. Sodra hy jou tref, as hy jou tref, jy kan nie getref deur hom of 'n vloot lid van sy 24 uur of tensy jy inteken vir 30 minute wat jy bring jy na die bediener. 'N Woord op te let op dit ook is dat as jy die ring, wat ook tel as die seerower se een en enigste poging om daardie dag vir julle getref ontsnap. So natuurlik probeer om uit te voer evalueer hoe sleg jy nodig het om iets te bereik en versigtig weeg die volgende ontduiking metodes. PVP PIRATE ONTDUIKING TEGNIEKE Secret no-oorlog pact brief (blou vlag) Die 1 full-bewys veilige manier om 'n geveg van enige aard, PVP of andersins vermy, is om net te gaan na die NC winkel en koop hierdie item. Met hierdie item, sal jy immuun teen 'n aanval deur NPCs of spelers vir 24 uur wees. Die nadeel is duidelik uit die prys van 1900NC (1.90 USD). Oorgeneem per maand, kan dit jou 57 / mo hardloop. Dit is duur, maar dit is dwaas-bewys, werk, en ondersteun die ontwikkelaars. Die ander nadeel is dat jy enige geveg met NPCs of spelers nie kan ingaan, terwyl dit op. Gebruik hierdie as jy wil feitlik uitskakel al bestry van jou spel ervaring en bereid is om die prys daarvoor die maklikste ding om te doen is om te bly in Europa betaal. Dit klink dalk soos om die spel en 'n uitmergelende slyp, maar, as jy het 'n baie ducats jy kan kry deur met hierdie. In plaas daarvan om na Indië te speserye te koop, koop dit by die plaaslike maatskappy winkels Gaan na Sevilla vir die grootste keuse en vind die goedkoopste speserye, koop hulle op, en hulle verkoop aan handelaars. Omdat jy nie die koop van NPCs, kan jy vlak op jou handel ongelooflik hierdie vinnig doen. Natuurlik die nadeel hiervan is dat, tensy jy 'n baie swaar stash van kontant, weer jy gaan gebreek baie vinnig gaan. Maar, 'n paar met geld en bates, jy hoef nie in gevaar Soos ek het geen ondervinding as 'n hoër vlak avonturier, ek is bly om iemand te tips en truuks oor hoe om 'n e-avontuur gelyk te maak in Europa toe bo vlak 30. Teken voeg / Port onmiddellik wanneer sensing gevaar Hierdie metode is 95 full-bewys, en daar is twee maniere om die spot gevaar. Wanneer vaar, gaan na Gemeenskaps - Soek (hierbo verduidelik) elke 30 sekondes en kyk of enige lemoene of Reds jou waters het ingegaan. As jy een op te spoor, te evalueer waarheen jy gaan en waar jy is. As daar Pirates reg buite jou hawe, kan jy ten sterkste wil om te oorweeg wat nog in Port totdat hulle vertrek of teken uit, of jy 'n soort van beskerming. As jy op pad is na 'n dig bevolkte hawe soos Calicut, jou beste bet is om onmiddellik uit te meld vir 'n rukkie. As jy net 'n hawe verlaat, kyk dan na die UWO wêreldkaart en sien hoe naby jy aan die volgende see, as jy naby genoeg om dit te maak wat jy wil voorkom dat die hawe of teken uit kan wees. Wees vriendelik in die chat Soms, dit help om net 'n baie vriende. Vriende kan lei tot jy om deel te wees van 'n korporasie of net 'n paar vriende te vloot met. Die laaste ding wat 'n seerower wil 'n konfrontasie met sy prooi, sodat hy met vriende, selfs al is geen geveg is georiënteerde, kan genoeg wees om seerower aksie soms ompad wees. Vriendskap die seerowers hulself sal ook kry jy immuniteit teen hulle toorn, veral uit die bekende mense (Ezio, Nellemus, ens). Dit isnt gaan enige waarborge nie, maar bondgenote voorsien in hierdie wedstryd is 'n kragtige ding om te hê, en dit sluit die gang teen Pirates. Soms iets so eenvoudig soos wat hulle lag of 'n gesprek met hulle kan verhoed dat hulle van wil jou doodmaak as hulle hul kos vyf bevriend. As jy aangeval en geplunder, as jy soms net vra mooi die seerower sal die gesteelde goedere terug te keer, nie dikwels sal hulle terugkeer die geld wat hulle gesteel het, maar jou vrag of items wat hulle dalk as jy weer mooi en Don t vloek hulle uit. Hulle weer net speel 'n deel van die spel soos jy is, so lekker wees :) dit aflag, sê 'n snaakse grap, of vra vir hulp as jy dalk nodig red uit jou skipbreuk vlag hulle kan dwing. Gaan op Private af terwyl hulle opgaan na die Gemeenskap Stel status wat jy kan óf Private kies - Laat Vriende of Privaat - Blok Alle. Doen een van hierdie dinge as jy wit genoem sal jy verhoed vertoon op die soek radar, en dus 'n seerower se oë. As 'n seerower nie weet jy weer in die streek toe hy binnekom nie, het hy 'n moeiliker tyd loop in jou. Jy kan hom nog wel sien op die radar soek, maar jy kan nie hoor as jy probeer met hom gepraat sedert jy weer op private af. Wees gewaarsku, as 'n seerower is werklik nadat jy spesifiek, as jy fleeted up, vertel jou vloot-spanmaats om te gaan op private of hy kan sien hoeveel mense jou vriende fleeted met, en dus deur aftrekking waar jy is so goed. As 'n seerower wil jou doodmaak, sê hy is uit om jou te spesifiek te kry as gevolg van 'n paar wrok, kan hy kullery in diens om jou vloot-spanmaats kry om jou plek te openbaar, hy kan jou maatskappy gebruik teen jou, hy kan selfs wêreld chat te gebruik mense. As jy gaan op Private - Block Alle, kan selfs jou besigheid wat jy nie vind of praat met jou. Lang storie kort: Don t gee 'n seerower 'n rede om te wil julle haat en jag jy. ) Oop See vaar Jy kan t net oop see vaar in al vyandige waters waar jy handels - of avontuur kan wees, maar jy kan kry om die gevaarlikste gebiede daarmee. Oop see vaar kom in twee weergawes: Offshore Sailing en hoek sny. Offshore Sailing beteken net so ver weg van enige kus dat geen seerower enige verwysingsraamwerk om te kyk vir ander skepe sou bly. Byvoorbeeld, wanneer jy in Europa, hoof tot by die grens van die Noord-Atlantiese en vaar Suid. Pirates is gewoonlik op soek na mense naby vaar na die kus of wat op pad na Palmas / Verde, sodat wes van die twee stelle eilande vaar en gaan rondom hulle is 'n goeie taktiek. Die nadeel hiervan is dat dit baie kan bydra tot jou vaar tyd, veral gaan uit Europa na Indië, waar winde heers in die ooste in die Noord-Atlantiese Oseaan. Maar, jy maak nie opofferings om dit te doen, behalwe tyd. Hierdie roetes mag lyk soos 'n pyn, maar whats beter kras vry vaar of verloor al jou vrag en geld Nog 'n metode wat gebruik kan word in kombinasie is, in plaas van seil rondom die kus altyd naby hawens, om hoeke te sny. Dit is veral waar rondom Afrika waar jy uit Sierra Leone kan vaar en gaan reguit na Kaapstad, en gaan uit die Kaap en slaan reguit na Indië, vermy terwyl hulle opgaan Oos-Afrika. Natuurlik, die voor die hand liggend probleem met hierdie is die feit dat jy 'n baie ekstra kos en water nodig het om hierdie reusagtige spronge maak, sodat verkryging, voorsiening, en visvang is virtuele mos wanneer om dit te doen. As jy die Hemelvaart plaas dit 'n handige stop-over-poort op hierdie pad kan wees. Wees gewaarsku al die seerower - Ezio Auditore - het nagespoor en gemerk hierdie spesifieke kortpad as 'n hoë-waarde roete en sal dikwels patrolleer hierdie presiese roete om te eet. Vaar reguit suid van Sierra Leone totdat jy die Suid-Atlantiese Oseaan getref en dan op pad Suidoos na Kaapstad is die wyser beweeg as jy 'n hoek moet sny as hy nie hou nie, vaar uit so ver om te kyk vir kos. Vaar te naby aan Hemelvaart sonder jou oë beweeg elke watter manier vir hom en ander Pirates, kan jy hardloop reguit na hom. So wees op die uitkyk te wees Alles in ag genome, sny hoeke is 'n baie gevaarlike opsie, maar nog steeds uitvoerbaar as jy klaar is reg. Pirates is lief vir die lui handelaars wat hoeke te sny met 'n groot vrag en baie geld wat probeer om tyd te bespaar op hul lang reis af te haal. En onthou Wees versigtig vir alle skepe Selfs handel skepe soos sommige Pirates swerf rond in tang vir groot hoeveelhede spoed dan bespring dishing uit 200 aanval in 'n handgeveg met 40 bemanningslede. Natuurlik, kan jy nie waarborg dat jy die nodige gereedskap te afweer seerowers 100 van die tyd sal hê. Vir diegene situasies, kan jy die slag van 'n seerower aanval op baie maniere te verminder. Die eerste metode is om te hê en vlak stoor / visvang. Deur die omskakeling van jou vis in bruikbare handelsgoedere, jy gee jouself met 'n klein inkomste, kos vir jou matrose om te eet, en meer belangrik, 'n manier om gelyk te maak stoor, wat sal maak dat dit so minder goedere is geneem uit jou skip. Daarbenewens, met baie soorte vis in jou vrag, is dit hoogs waarskynlik dat die seerower n paar van jou sardientjies in plaas van jou diamante wat lei na die volgende ding wat jy kan doen sal steel nie, en dit is om waardelose dinge in jou vrag te hou, met 1 van baie soorte waardeloos items vir iemand om te plunder plaas van waardevolle items. Sand, Brine en Seewier is maklik om te kom deur en dikwels 'n snaakse buit vir Pirates om te kom oor. Daar is ook ander kleiner dinge wat jy kan so goed doen. As jy noodhulp, chirurgie, en 'n goeie skerms geledere, kan jy die bedrag van matrose jy verloor in 'n handgeveg ruil versag, met stuur jou sal toelaat om uit te maneuver laer vlak Pirates sowel. As jy besig is in 'n skermutseling stryd, met Onttrekking Bells en die gebruik van hulle as jy gryp jou kan laat trek julle dan agter stryd weer. Dit kom nie t altyd werk 100, maar sal jou poging grootliks vermeerder op weghardloop. Moenie die Retreat knoppie aan die onderkant van die nabygeveg skerm. As jy die aftog versuim jy eintlik verloor meer matrose om 'n seerower / vyand se aanranding vaardigheid as wanneer jy gebruik onttrekking klokke. Nog 'n opsie is net vra die seerower as hy monetêre huldeblyk aanvaar, as jy in 'n hawe weer vasgepen. Soms mees Pirates sal aanvaar in plaas van verkies om jou dood te maak, maar wees gewaarsku, die gaan prys vir jou kop wissel van seerower seerower. Sommige waarde wat jy moet wees oor 1m, kan ander eis 10m of hoër. En selfs as jy hom of haar af te betaal, jy nog steeds loop die gevaar om hulle te draai op hul woord en val jou in elk geval. Dit is nie die mees hoogs aanbeveel opsie as gevolg van die betrokke risiko's, maar dit kan soms jou enigste skoot wees. Gebruik jou stryd ring tyd oordeelkundig 'n opsie is die uitvoering van Beeldende Tribute Goedere (Groot skepe), Beeldende Tribute Goedere (Mid-grootte skepe), Beeldende Tribute Goedere (Klein skepe) Jy kry die een volgens die grootte van jou skip is, Swaar, Standard of Light. Dit is 'n bietjie van 'n taak om hierdie item te maak, maar wanneer 'n seerower jou aanval, kan jy dit gebruik voordat hy sluit op jou, en hy Spoils kry in ruil vir jou vryheid. Die helfte van jou sakgeld daarmee saamgaan die buit, maar as jy net weer die uitvoering 50k-200k kan dit meer verkieslik om te verloor as jou vrag wat dalk netting jy 'n paar miljoene terug by die huis te wees. Sommige seerowers is absoluut mal oor om Spoils as hulle 10 van hulle kan draai in 'n tyd om die drank smokkelaar in seerower hawens vir 'n bloedbevlekte bors, wat wanneer dit gebruik word 'n seerower-tipe item gee hulle klere, wapens, ens Waarskuwing: Beeldende Tribute Goedere kan nie gebruik word in Lawless waters en deur speler Pirates. Een opsie wat voorlopig s voorgestel is reg voor die seerower gryp jy in 'n handgeveg, gebruik die Escape vaardigheid. Dit laat jou motor lopies van stryd en gee jou 'n baie goeie kans om tol weg. Die uiterste nadeel van hierdie vaardigheid is as die seerower skiet jy, wat tipies hulle doen om stadiger jou af, breek jou roer met hulle boog kanonne en jy stop in plek is, is elke skoot terwyl die Escape vaardigheid geaktiveer word 'n kritieke treffer. Wat op sy beurt tot stilstand kom en jy is dood in jou spore. As 'n seerower sien dat jy gebruik die Escape vaardigheid hy mag of nie mag nie afgegaan op jou afhangende van hoeveel skade hy doen. 'N seerower wil jy in 'n handgeveg te beroof, as wat is die enigste manier waarop hy kan dinge te steel. As hy jou skiet om dood sal hy net kry bekendheid, nie enige van jou besittings. Soos die spreekwoord sê, dit is beter om te sterf deur cannonfire eerder as nabygeveg. Jy kan ook gelukkig genoeg om die speler 'n seerower dood vir Noto wees. Hy dalk belangstel in net skiet jy tot die dood in plaas van plundering jy sodat hy kan verwerf bekendheid, waarskynlik nie, maar dit s voorgekom. So seker wees jy het die redding vaardigheid Drop myne Rank jou myne gehou vaardigheid en laat val hulle as jy sien 'n seerower op jou stert jaag jy in die ring Hy sal loop in die myn en stadiger wat jy kan koop kosbare sekondes om die bereiking van die ring lyn. Voer en toe te rus 'n Stern kanon Niks beter as skiet 'n laai seerower in die gesig reg Dit sou hom nie doodmaak of selfs hom baie seer, maar as 'n seerower is lui en jy defensief nie aanval (haha) hy dalk neus-eerste flater in jou Stern skoot, wat hom sal crit in die gesig en stadig hom af. Alternatiewelik, indien 'n seerower jou aanval van die kant wat jy kan probeer los 'n Straat geskiet op sy gesig, maar as hy is val jou loodreg kanse goed dat jy kan die ring nie vinnig genoeg bereik. As jy dit het, gebruik die nood Versnelling vaardigheid Dit is 'n skip vaardigheid wat gebou kan word op jou skip, die verskaffing van dit is die korrekte tipe skip om die vaardigheid te ondersteun, en wat jy nodig het Navigation rang 8 te gebruik. Die gebruik van hierdie in die stryd ring is soortgelyk aan die gebruik van die Escape vaardigheid sonder die risiko vir kritiese treffers. Slegs woord van waarskuwing gebruik van hierdie vaardigheid in die ring (en selfs uit die ring) is nie draai terwyl dit geaktiveer is. As jy probeer om te draai jy dood te stop in jou spore. So eerste oriënteer jouself en dan tref die nitro te probeer en kry vry van die seerower Pirate paaie en Choke dui op die regterkant is 'n effens ouer saamgestel deur - Ezio Auditore - die Venesiese private sy GVO Navigational kaarte op sy seerowery lopies. Hulle weer 'n bietjie slordig as gevolg van reis om 'n bietjie, maar algehele re hulle 'n algemene begrip van waar seerowers, of ten minste die seerower rondloop. Ook ingesluit in rooi is die verstik punte voorheen bo in die gids genoem. Verwysing (s) Inligting versamel en saamgestel deur: graniet en - Ezio Auditore - Ekstra / redigering inligting word gedoen deur: Huseyin-Gazi bespreking: Hierdie vier-deel reeks moes geëindig ná deel Deur Michael Thomsen 12 Mei Uncharted 4: 'n dief s End Uitgegee deur: Sony Interaktiewe Entertainment Ontwikkel deur: Naughty Dog Beskikbaar op: PlayStation 4 Die probleem met trilogies is dat hulle byna nooit 'n einde aan drie. Dieselfde soort denke wat uit drie dele aanvaar sal nodig wees om te sê 'n enkele verhaal sal onvermydelik 'n vierde en vyfde skoot op om dinge reg moet. Op dié manier, Uncharted 4: 'n dief se End voel so onvermydelik soos dit onnodig maak. Elke nuwe inskrywing gespanne om iets nuuts aan sy post-imperialistiese pulp fantasieë van skatte jag in ver lande by te voeg. Dit is 'n spel waarin 'n karakter bereik vir 'n deurknop kan die hele gebou ineenstort sneller, die verlaat van hulle het oorgebly nie hangend deur drie vingers oor 'n ondergrondse kloof. Die eerste drie wedstryde gevolg Nathan Drake op soek na skatte verloor om die moderne wêreld El Dorado, Shangri-La, en Iram van die pilare. Hulle was gewigloos fabels waarin 'n held het die werk van nasies sluip oor die grense heen, ry in gebiede steeds onaangeraak deur sensus of GPS regering satelliete, en hopelik om weg te stap met 'n paar kratte goud vir sy benoudheid nie. As 'n video game, was hierdie gevoel van avontuur verminder tot drie noodsaaklike lang shootouts teen huursoldate intermezzo van krans-klim en ruïnes-klouter en uitbundige rolprent rye waarin karakters probeer om 'n paar emosionele band tussen 'n onwaarskynlike bemanning van helpers vas te werk met Nathan. Die wedstryde nooit die geval vir waarom Nathan het gedink dit was 'n beter manier om 'n fortuin as dag handel vind gemaak, maar die opwinding van hangend van 'n nuwe disgorged boom wortel terwyl op aangevuur deur RPGs was genoeg om die reeks 'n sukses te maak. 'N dief se End poog om iets nuuts om hierdie formule te voeg deur te grawe dieper in die sielkunde van sy held. Die titel en somber dekking kuns stel voor dat iemand gaan 'hê om te sterf om 'n geskenk spelers met insiggewende insig in die besigheid van die skat jag. Sal die man wat homself gedefinieer deur aksie ongedaan gemaak word deur die gruwels van selfbesinning In 'n onderhoud met Euro Gamer, die spel se kreatiewe direkteur Neil Druckmann belowe om, min of meer, brand die huis af op pad uit. met die einde van hierdie storie sal dit baie moeilik wees om 'n vervolg met Nathan Drake doen. Miskien is daar 'n prequel sal wees, miskien sal dit 'n ander karakter wat ek don t weet nie. Maar dit is die einde vir Nathan Drake. Dit klink amper te goed om waar te wees. 'N dief se End begin met Nathan het dit al op te hou. Hy s afgetree het uit skatte jag en gelukkig getroud met Elena, die joernalis wat saam gemerk op sy eerste avontuur. Die egpaar lei 'n gemaklike middelklas lewe in New Orleans toe Nathan se broer Sam lukraak verskyn. Nathan het gedink Sam het tydens 'n Caper in 15 jaar vroeër Panama gesterf, maar in plaas daarvan het hy net vas in 'n plaaslike tronk, vanwaar hy ontsnap deur te belowe 'n plaaslike dwelmbaas geld uit 'n mitiese skat hy en Nathan is die dop toe hulle geskei al die jare terug die vergeet buit van die 17de eeu seerower Henry Avery. Nathan is gewatteerde uit aftrede en gedompel terug in die bekende krans van gewere en oorlewings - parkour om sy broer se vel, 'n man wat toenemend meer is roekelose en selfsugtig as Nathan red. Dit is getelegrafeer deur die vae kosmetiese sleights van 'n twyfelagtige nek Een en afneem is haar lyn. Die eerste paar uur van die spel spring agtertoe en vorentoe deur die tyd wat dit lyk asof daar meer agter elke onbeantwoorde vraag as daar mag wees. Die tweede helfte word 'n moeisame strompel oor 'n klein, maar onuitputlike deel van die Malgassiese kus op soek na die verlore seerower kolonie Libertalia. Die broers stry oor hul dooie moeder en Nathan begin wonder of sy verbintenis tot sy laaste oorblywende bloed verhouding is ruïneer sy huwelik. Hulle verwerk hul gevoelens deur skree lyne by mekaar soos: Dit het niks te doen met wat en dit het alles te doen met wat die Uncharted speletjies nooit uitgeblink by storievertelling. In plaas daarvan, vyf hulle dit gebruik om 'n begeleiding vir oorweldigende visuele tegnologie. Die speletjies het nog altyd my opgeval het as kakelbont meer as pragtige, meer geïnteresseerd in oorweldigende die sintuie as kommunikasie met hulle. 'N dief se End is vol met nuttelose inligting. Dit oorweldig die oog met so baie verskillende fokuspunte dat 'n mens byna klou aan die oor-die-skouer fokuspunt in die middel van die skerm, waar die geweer reticle kan ten minste wenk by 'n potensiële maniere betrokke te raak met al die gesimuleerde voorwerpe en effekte wat andersins onmoontlik om te identifiseer is, wat nog te sê Onderskei. Die beste oomblik in 'n dief se End gebeur in die begin, voor daar tyd om te veel oor enige van hierdie vrae te dink s nie. Nathan is duik deur die vlak water op soek na 'n ongeluk vrag houer 'n kliënt het hom gehuur om terug te droëland bring. Dit kan gevul word met diamante of spookagtige aandenkings van 'n paar uitgesterf beskawing. Hy kon wees in die waters van Madagaskar of Maleisië, maar na die vind van al die los kratte en cinching die houer van 'n katrol, Nathan kom terug en ons ontdek hy is in 'n modderige rivier New Orleans trek 'n besending van koperdraad vir 'n vragmotor maatskappy wat 'n ongeluk op 'n brug het. Die speler is so maklik oortuig as die protagonis dat daar iets die moeite werd herwinning in die wrak moet wees, en die ontwikkelaars primêre taak is om te verseker dat die wrak is groot genoeg en gedetailleerde genoeg om nie dadelik weggee die geheim. 'N dief se End is minder 'n gevolgtrekking te Nathan Drake se storie as 'n bevestiging van die onbeslis wrak dit was nog altyd. Michael Thomsen is 'n skrywer in New York. Sy werk het verskyn in The New Yorker, die Atlantiese Oseaan, Slate, The New Republic, The Daily Beast, Die nuwe ondersoek, Dood skerm, Edge, en Gamasutra. Volg hom op Twitter Mike Thomsen. 'N strateeg s Guide to Power Industry Transformasie 'n weergawe van hierdie artikel verskyn in die herfs 2015-uitgawe van strategie besigheid. Illustrasie deur John Hersey Op baie maniere, die elektrisiteitsbedryf maak 'n onwaarskynlike kandidaat vir ontwrigting. Nie veel verander tussen 1880, toe Thomas Edison het begin bou kragstasies, en die begin van die 21ste eeu. Top sakeleiers het selde na te dink oor elektrisiteit. Hulle het hul elektrisiteit uit die kragstasie, of die plaaslike nut, of die regering, en het min sê in hoe dit geproduseer word, afgelewer, of bestuur word. Nut bestuurders, want hulle deel, kan maak en uit te voer 'n lang termyn planne met 'n groot deel van die sekuriteit. Die vraag geneig om te styg saam met die ekonomie natuurlike monopolieë was die norm. Nie meer nie. Verskeie samevallende, is beduidende transformasie veroorsaak dat 'n rewolusie in die manier elektrisiteit geproduseer word, versprei. gestoor en bemark. 'N top-down, gesentraliseerde stelsel wentel in een wat baie meer versprei en interaktiewe. Die mengsel van geslag verskuiwing van hoë koolstof te verminder koolstof, en dikwels geen koolstof. In baie streke, is die elektrisiteit besigheid transformasie van 'n monopolie op 'n hoogs mededingende arena. Tot onlangs, vir die meeste gebruikers, elektrisiteit was 'n kommoditeit waaroor hulle het geen keuse gehad. Nou, kan verbruikers kies uit 'n wye verskeidenheid van potensiële kragbronne en verskaffers. Tegnologie gee hulle groter outonomie en meer keuses in die manier waarop hulle bron, gebruik, en winkel elektrisiteit en miskien selfs die geleentheid om geld te maak op dieselfde tyd. Ons het 'n era waarin die tegnologie-aangedrewe druk en die kliënt-gedrewe trek voordelig gebots geloop. Verwante Stories deur Andrew wip. Andrew Schmahl. Fred Duiven deur Edward H. Baker. Tom Flaherty deur Don Dawson. Earl Simpkins. Josh Stillman Dit het gelei tot 'n paradigmaskuif binne die krag industrie, uit 'n premie op starre vermoë om 'n fokus op aanpasbaarheid. Lang bekend vir duidelike grense met skerp gedefinieerde rolle s 2015 uitvoerende hoof Survey, nut bestuurders staan uit hul eweknieë in ander bedrywe in die erkenning dat hulle in die gesig gestaar ontwrigting. Maar eerder as vrees vir die veranderinge, die leiers besef dat hulle nodig het om hulle te omhels en probeer om voordeel te trek uit die opkomende geleenthede. Die oorsake van die transformasie van die sektor is 'n unieke kombinasie van globale megatrends. Kommer oor uitstoot en klimaatsverandering bring swaar politieke en sosiale druk uit te oefen op verskaffers en die stimulering van die vinnige ontwikkeling van nuwe sake-modelle deur bekleërs, starters, en aggressiewe maatskappye in aangrensende gebiede. Dit momentum is nie beperk tot krag markte volwasse. In feite, kan die prosesse wat ons weer beskryf selfs meer relevant is vir minder ontwikkelde lande waarin basiese toegang tot elektrisiteit bly 'n uitdaging wees. In streke soos sub-Sahara-Afrika, is die aanvaarding van verspreide energie tegnologie te gee kliënte hul eerste toegang tot elektrisiteit.
Comments
Post a Comment